sobota, 9 stycznia 2016

Ulubieńcy Grudzień/Styczeń

Postanowiłam od nowego roku prezentować ulubieńców miesiąca (jedno z postanowień noworocznych :) w dzisiejszym poście mocno spóźnieni ulubieńcy Grudnia 2015, a także poniekąd i bieżącego miesiąca Stycznia : 

Wojna i pokój 1945 - Magdalena Grzebałkowska


Książka autorstwa Magdaleny Grzebałkowskiej pochłonięta w tydzień :)


Reporterska opowieść nt. roku 1945 oczami i słowami świadków tamtych wydarzeń, rok 1945 to okres strachu, nadziei, radości i odradzających się marzeń. Autorka opisuje życie ludzi po zakończeniu II wojny światowej, przejmujące historie m.in. przesiedleńców na ziemiach odzyskanych, powojennych sierot z żydowskiego domu dziecka w Otwocku czy narodu, który solidarnie przystąpił do odbudowy stolicy - chwytają za serce. Dużym atutem książki jest bardzo przystępny język jakiego używa autorka, dzięki czemu historyczne fakty są w stanie zaciekawić i dotrzeć do każdego odbiorcy.

Syrop do kawy Deluxe 


Ulubieńcem tego miesiąca był także Syrop Deluxe o smaku orzechowym (do kupienia w sieci sklepów Lidl)


Dzięki intensywnej nucie smakowej wystarczy kilka kropel  by zmienić naszą kawę w  orzechowy napój. Syrop dostępny w trzech wariantach smakowych : Waniliowym, Orzechowym i Karmelowym.  Dostępny w określonych tygodniach tematycznych.Nadaje się także do zwykłego mleka czy kakao.

Żel Lu petit Marseillis 


Opisywany już w poprzednim poście żel pod prysznic Lu petit Msrseillais, także stał się ulubieńcem, aż zrobiłam zapas :) Ma niezwykle intensywny, a zarazem bardzo przyjemny zapach. Nie wysusza skory i nie podrażnia, całość zamknięta w miłym dla oka opakowaniu.



33 komentarze:

  1. Chętnie bym taką książke przeczytała, ale teraz mam za dużo książek, które na mnie czekają ;)

    Mój blog - Klik. Zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zel LPM to też mój ulubiony :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam ten syrop do kawy! <3

    www.beclassybyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. poszukam tych syropów o, których piszesz :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki syrop muszę sobie kupić. Kawa będzie smakować fenomenalnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój chłopak interesuje się właśnie taka tematyką. Polecę mu tę książkę! :D
    Co powiesz na wzajemną obserwacje?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie syropy kupiłam w Biedronce przed świętami w cenie 7 zł. za pięć syropów, ale sa tak ładnie zapakowane, że szkoda mi je otwierać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie kawa z syropem jest za słodka :) A te żele oczywiście znam i również lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Książka wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Great Post. Lovely Blog. Really loving your blog.
    Keep in touch, Will feel proud to see you on my blog. xxx
    beautydrugs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. zainteresowałaś mnie tym syropem do kawy. Ciekawa sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam syropy, więc muszę ten kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie poznałam żadnego z Twoich ulubieńców. Fajnie, że pokazałaś też książkę. :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. niestety nie znam żadnego ulubieńca, ale chętnie przeczytałabym książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Książki o tematyce wojennej szokują... Ech, ciemne strony ludzkiej natury... ale i te jasne.

    OdpowiedzUsuń
  16. Niestety nie znam nic z tego :/ ale z chęcią wypróbuję ten syrop :)
    Obserwujemy? Daj znac u mnie w komentarzu :)
    Pozdrawiam http://princess966.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Naprawdę zaciekawił mnie ten syrop, szczególnie o smaku karmelowym ♥

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam ten syrop! :) A książka bardzo mnie zaciekawiła, bd musiała ją przeczytać :) Świetny blog, dodaję do obserwowanych :*
    ☃ czarnakawaa.blogspot.com ☃ ❄KLIK❄

    OdpowiedzUsuń
  19. Zele pachna niesamowicie! Syrop na pewno jest przepyszny, mniam orzechy. Ksiazka prezentuje sie super mam nadzieje ze ja kiedys przeczytam! Buziaki

    http://caiawichowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Teraz mam ochotę na ten syrop, muszę wybrać się do Lidla :D

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Zwrócę uwagę na te produkty ;).

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo polubiłam żel Le Petit Marseillais kwiat pomarańczy, teraz mam ochotę na wersję brzoskwinia&nektarynka ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. książka jest na mojej liście i myślę,że też znajdzie się na liście moich ulubieńców;p
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  24. Great post! I'm your new GFC follower # 111 if you want to come on my blog ^ - ^

    www.beautywithterri.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  25. Ooo, jak malutko ulubieńców. Nie mamy żadnych wspólnych :)
    Zapraszam! BLOG I ASK

    OdpowiedzUsuń
  26. muszę koniecznie wypróbować te syropy;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam ten żel ale waniliowy jest cudowny ;)

    Zapraszam do mnie na bloga, mam świetny konkurs do wygrania tablet:
    lamia-riae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. oo czytałam! Świetna książka :)

    http://want-cant-must.blogspot.com/2016/02/co-nadaje-sens-mojemu-zyciu.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Woww, piękne zdjęcia! ♥ Tak w ogóle to śliczny wygląd, będę wpadać częściej!
    Zapraszam do mnie, powróciłam do blogowania!
    Mój blog *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  30. Mój kolega czyta ,,Wojna i pokój 1945'' :)
    Pamiętasz mojego bloga? POWRACAM :)
    blogirl-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń