sobota, 22 kwietnia 2017

#13 Bloguję : Ulubieńcy YouTube i Eurowizja :) /My favorite YT Channel :)

Już niebawem bo w maju kolejny raz odbędzie się zapewne wszystkim dobrze znana eurowizja :) Na temat walorów artystycznych tego przedsięwzięcia nie będę się wypowiadać bo jak wiemy od lat z poziomem artystycznym tego konkursu bywa różnie ;) Na przestrzeni lat eurowizja nie budziła mojego większego zainteresowania, jednak od jakiegoś czasu - odkąd odkryłam jak wiele dzieje się wokół tego konkursu oraz ile wydarzeń medialnych, konferencji prasowych etc.  poprzedza finałowy koncert - przekonałam się do eurowizji.Jednym z ulubieńców tego miesiąca jest kanał wiwibloggs na, którym możecie obejrzeć konferencje prasowe, wywiady oraz występy na żywo uczestników eurowizji (w tym naszej tegorocznej reprezentantki). Każdego roku kandydaci wyłonieni w krajowych preselekcjach mają możliwość promowania swoich utworów w europie na różnych imprezach tematycznych związanych z konkursem. Kanał niestety w całości jest po angielsku, ale słownictwo na tyle mało skomplikowane, że sądzę, iż większość osób zrozumie przekaz nawet wtedy kiedy nie zna dobrze tego języka. Przy okazji możecie napisać w komentarzach co Wy sądzicie o eurowizji, czy oglądacie albo komu kibicujecie :) 

9 komentarzy:

  1. Nie przepadam, ale i tak oglądam :) chyba jak większość ludzi :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam heheh :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/04/gray-bomber-jacket.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już od dawna nie oglądam Eurowizji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam tak samo, aż do teraz, kiedy na nowo polubiłam :) Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Dawno już nie oglądałam... Chyba trzeba to zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oglądam i nawet lubię ale wkurza mnie to, że względy polityczne bardziej wpływają na wynik głosowania niż cokolwiek innego. Głosy publiczności mają o wiele mniejsze znaczenie niż się o tym mówi.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nie oglądam i szczerze mówiąc szkoda mi na to czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Thanks a lot :D

    look great dear :D love it

    NEW TIPS POST | Mother’s Day Complete and LOW COST Gift Guide!
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Very great Fashion Amazing post, I like your post and blog photos visit here my blog post and Leave your comment here
    Packers and Movers Bangalore
    http://plponline.in/packers-and-movers-bangalore.html
    Movers and Packers Bangalore
    http://blog.plponline.in/2017/10/how-to-moving-house-with-family-by-help.html

    OdpowiedzUsuń